När tid finnes

Ja, när tid och lust finns brukar jag gå hit. Till min käre vän för att samtala, med åren har jag förstått att det är en så kallad envägskommunikation. För att den tiden ska kännas meningsfull krävs förutom tid och lust, något vettigt att samtala om.

Jag kan inte säga att jag riktigt har det nu, jag sitter i ett tränarrum och väntar. Hjärnan håller på att koka över av all helvetes skit som måste lösas, tror fan jag blir dum i huvudet på riktigt snart. Jag har inga problem med att göra, men jag har problem med att göra saker som jag egentligen inte ska behöva göra.

Tror jag för be att återkomma vid ett senare tillfälle för nu stod det helt still. Hej.

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0