Ett jävla rassel

Ärligt talat hade jag skrivit ett inlägg om hur samhället har påverkat oss. Hur samhället gjort det svårare för oss att vara oss själva. Men det blev så in i helvete dåligt så jag raderade allt, satte på Linnea Henriksson (på spoify) och ger fan i att skriva ett nytt idag.
 
Sammanfattningsvis handlade det om hur folk mer och mer gör sig till, ändrar sig och döljer sitt sanna jag för att passa in eller verka intressant. Samhället ger oss inget val, det är så det i mångt och mycket ser ut. Därför jag uppskattar dem som vågar vara sig själva, vågar gå emot strömmen och vågar stå upp för sin sak. Dessa människor är i mina ögon intressanta, sen skiter jag fullständigt i vad personen kör för bil, har för klocka eller för den delen bor. Problematiken är att många blir nonchalerade på vägen när dem är sig själva, vilket gör att de känner sig tvingade att ändra på sig. Jag vet hur det är, jag har försökt. Men det gick inte bättre för det, så jag förblir mig själv.
 
Något sådant var det, fast mer och utförligt. Får bli någon annan gång.
 
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0