Min största kärlek.

Hammarby idrottsförening, Stockholm, Södermalm.

Det finns kärlek som kommer, det finns kärlek som går. Det finns känslor utav eufori, klimax och saknad. Det finns känslor av ångest, av glädje och av sårbarhet. Ensamheten kan kännas påtaglig, känslan av att inte uppnå något.

Men när jag kliver in på söderstadion känner jag bara glädje, gemenskap och lycka. Oavsett hur jag mår innan och efter så är det en längtan i mitt bröst varje matchdag. Oavsett om vi möter Villareal eller Åtvidaberg, det är vi som är Hammarby.

Du har gett mig glädje, du har gett mig sorg. Men du har gett mig allt.

Är det därför jag älskar dig så?
http://youtu.be/lrazFbxQWRA

Ikväll är det dags att visa att ni menar allvar. Åtvidaberg hemma måste vinnas för att vinna serien, och vi SKA vinna superettan iår.

Annars då Jimmy? Hur är det?
Jo det är upp och ner. Så som det ska vara antar jag. Jag har mycket, men jag saknar en del. Men jag måste njuta av det jag har istället för att springa runt och sakna det jag inte har. Hur ska man annars bli lycklig?

Lägger snart upp en intervju jag gjort.

Jimmy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0