Uppsala, här kommer the big green machine.




Fan alltså, voltaren är rena döden. Foten känns något bättre men huvudet och magen är inte riktigt lika nöjd. På dagarna blir man trött, lyckades till och med somna på soffan i ishallen mellan två träningspass idag, som Fredrik Stridlund tyckte var kul och fick med på kort. Sen på kvällarna vill inte magen vara med så att somna är nästintill omöjligt. Men man får se allt från den ljusa sidan, foten läker förmodligen på bästa sätt så att man snart kan vara i skridskorna igen. Trött på att inte få vara på is.

Läkaren sa minst en vecka utan skridskor, jag sa max en halv. Vi var inte överens där men jag får väl lite på expertisen i den här frågan. Det viktigaste någonstans är att foten blir bra så att jag slipper gå som en 80åring. Jag tycker inte synd om mig själv, bara att hugga i!

Har kört tre fyspass idag, i åldrarna 9-13. Ja ni kan ju räkna ut själv hur det ser ut. Men det är alltid kul att ge tillbaka till klubben som fostrat en.

----------------------------

Kokade på zinken igår. Inte varit ett sånt tryck på länge. Kändes som alla 4,300 bar fram den gröna maskinen till seger. Hela laget spelade propagandabandy och körde över Edsbyn. Vi fruktar ingen, inte om det ser ut som igår. Så åk upp till Edsbyn, hämta hem semifinalen till zinken så rullar vi över Sandviken av bara farten. Vi SKA till studenternas.

Gör mig klar för ytterligare två träningar. Ska bli kul faktiskt!

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0