Två av tre.

Jag fick in två av mina drömmar igår. Den tredje lyckades Hammarbys fotbollslag sabba. Hur kan man spela så bra ibland och så dåligt ibland. Det är inte tillfälligheter, det är brist på kunskap.

Idag har jag inga drömmar, idag ska jag bara vara här och nu. Som August sa.

Även fast jag har semester så jobbar jag. För mig är jobba en typ av avkoppling. Jag har ju ett sådant yrke att jag kan jobba varsomhelst även på semestern. Det blir övningar, det blir ringa till spelare, det blir att hjälpa spelare med deras fysiska status osv. Men mellan varven tar jag fram en bok, sätter mig ner och bara njuter.

--------------------

Jag har blivit en sån där "bloggare". Något jag aldrig trodde jag skulle bli. Men jag trivs i mig själv och jag trivs tillsammans med min vän bloggen. Så jag kör på tills vi blir osams och jag gör mig av med honom.

Kom ihåg en sak bara; Det här är ingen jävla modeblogg...

Två är bättre än ett,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0