Träna på förmiddagen.

Jag har en ny livsstil. En jag trivs tillsammans med. Jag går och lägger mig runt 22.00, somnar på en kvart. Jag går upp mellan 07.00 och 08.00, äter en bra frukost på det. Jag tränar någonstans runt 10.30-11.00. Efter det har jag hela dagen fri. Jag känner mig stark och trött på samma gång, men det är en härlig känsla.

Jag kan verkligen rekomendera att gå upp tidigt och börja dagen med att träna. Efter att jag börjat med det så mår jag mycket, mycket bättre. Ibland (oftast) blir det också ett pass på eftermiddagen. Jag ska ner i matchvikt och möblera om lite på kroppen. Bort med det överflödiga och gör det till muskler istället.

Häromdagen nådde jag höjden av lycka; Jag fick äntligen igen mina favortjeans igen! :D

Så ser min lördag ut. Nu blir det lunch, sen är det bara att göra helg och ta det lugnt.

Jag säger det återigen; Jag säger inte det här för att verka ball. Jag säger det för att ni ska få ta del av den "nya" Jimmy. Som vi kallar landslaget i fotboll det "nya" landslaget. Samma gamla landslag med nya spelare. Samma gamla Jimmy men med andra värderingar.

Den "nya",
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0