Mitt liv som Jimmy.

Jag har just genomlidit en av de värsta månaderna i mitt liv och insett så mycket saker. Bland annat:

  • Jag har världens bästa jobb. Jag tjänar min brödföda på att utveckla ishockeyspelare.
  • Jag har världens bästa familj. Som ställer upp hela tiden.
  • Jag älskar världens bästa idrottsklubb, Hammarby.
  • Jag kommer aldrig mer ta något förgivet. Vill man ha något får man kriga sig till det.
  • Jag kommer aldrig mer ha ångest över småsaker.
  • Jag har lärt mig att planera och skriva ner saker.
  • Jag har världens bästa vänner, riktiga vänner.
  • Få saker i världen är absoluta, det mesta är relativt.
  • Jag har världens bästa kollegor som ställer upp i vått och torrt.
  • Jag kommer aldrig, aldrig mer jaga någon som jag vet att jag inte kan få/få tillbaka.
  • Jag har lärt mig släppa taget när det är försent.
  • Jag kommer aldrig svika eller förråda någon som behöver mig!

Ett tillägg till det är att jag har lärt mig vad som är viktigt, vad som inte är viktigt och hur jag ska lägga upp min tillvaro så att jag och människorna i min omgivning är lyckliga.

Jag har börjat ta hand om min kropp i form utav fysisk och psykisk träning. Jag kör numera ett fyspass på förmiddagen och mental träning på eftermiddagen. Något jag själv mår bra i.

Jag har även lärt mig att "den rätte" kommer dyka upp när jag minst anar det. Jag behöver inte jaga gammalt, jag kan se nytt istället. Bra va?

Så ser mitt nya liv ut. Take it or leave it som någon klok man sa.

Norge behöver DIG,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0