Jag är den som letar.

Magiskt är ett ord vi använder för sällan. Magiskt är så positivt laddat att den enbart kan ses som en positiv kritik. Magiskt kan vara mycket, det kan tex. vara magic Sema. Magic Johnsson osv. Alla som har någon form av magi i sitt sätt att vara.

Jag fick min första magisk komplimang av min bästa vän häromdagen. För visst är det så, att vi ger för lite komplimanger. Tänk på det när du vaknar. Idag ska jag ge minst en komplimang till någon jag tycker förtjänar det. För om du tänker efter så är det väl ganska så trevligt att få en tillbaka? Det man ger, det hoppas i alla fall jag att man får.

Nu strilar regnet ner utanför fönstret, jag sitter och tittar på en gammal svensk klassiker. Snart ska jag åka och äta med pappa och ikväll blir det fredagsmys. Inte helt fel va?

För den som letar är tiden relativ, den är inte absolut. För mig går den sakta, för jag har saktat ner tiden med hälp av sömnen. Numera sover jag på nätterna och är vaken på dagarna.

PS. Man kan byta ut g i magiskt mot ett n och då får ordet en helt annan innebörd. DS

Vi höres mina vänner,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0