Sjukhus är skit.

Herregud vilket drag det var här i onsdags då. Inte varit så många besökare någonsin. Var det något sepciellt ni ville veta?

Tuff vecka minst sagt. Efter att diverse sjukrådgivare och läkare bett mig åka till akuten gjorde jag det igår. De trodde att vänster lunga hade sprungit läck men så var det dessbättre inte. Ångesten jag fick när läkaren sa att vänster lunga lät lite konstigt går itne att beskriva. Ligga ensam i ett rum på Danderyds sjukhus, man får ju fan sällskräck för mindre. Som tur var så var lungan hel, hjärtat pumpar på som aldrig förr och det var bara något i muskeln längs revbenen. Drog en lättnandets suck vid halv ett inatt. 

Altt är hockey nu, men visst fan är det skoj. På måndag ska jag kolla de nya kurserna för våren och se om jag sak hoppa på eller vänta till i höst. Vi får la se. Fokus på rätt saker, imorgon är det två matcher. Först dem, sen får jag ta ett beslut angående skolan på måndag.

God natt,
Jimmy

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0