Matchen idag.

Möblerade om i rummet idag. Herregud vad skit man hittade när man lyfte på stenarna. Känns som en nystart delvis, ny möblering och sanerat rum. Det behövdes.

Match idag mot ett förmodat toppat Lidingö. Vinst, 4-3. Det var vi värda, så som vi jobbat trots att resultaten inte gått vår väg riktigt. Vi har spelat bra i alla matcher utom en men inte fått med oss de poängen jag tycker att vi förtjänat. Men idag gjorde vi det som ett lag. Vi vände återigen ett underläge, 0-2 till 4-3. Det kan inte vara en slump att vi vänder match efter match efter match. Alla lag jag varit i har vänt matcher, så något rätt gör man sannerligen. Sen ska spelarna ha all credd, de är de som sliter varje match och varje träning. De är de som tar till sig det jag säger. Vi kommer bli ännu bättre, om vi orkar träna så hårt som vi gör nu.

Det roligaste som tränare är när man ser killarna utvecklas och bli bättre. Något vi nu gör i raketfart. Jag trodde verkligen på det här när jag skrev på i våras, jag drömde om att forma de här killarna till hockeyspelare. Något vi nu är på väg att göra. Karim sa en bra grej till mig i våras. " Jag tror på dig, men det är upp till dig att bevisa att jag satsat på rätt tränare". Det har etsat sig fast, jag vill verkligen visa att jag är rätt. Killarna tycker det, hoppas chefen också gör det :)

Imorgon börjar skolhockeyn igen, fan vad kul det ska bli att få kliva på is med de grabbarna.

Nu spelar vi lite xbox, sen sover vi.

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0