Jag hatar att förlora.

Jag hatar verkligen att förlora. Inte till den grad att jag inte kan vara en bra förlorare, men jag är en otrolig vinnarskalle, jag vill alltid lyckas. Det är den skallen som har tagit mig hit och förhoppningsvis den skallen som ska ta mig till ännu högre höjder. Ormsta vann i söndags, och jag lyfter bara på hatten! Fan vad vi blev överkörda från start till mål. Grattis.

Två tuuunga torsk med 96orna i igår och i söndags. Tycker vi är värda minst tre poäng på de två matcherna. Men det saknas det där lilla extra. Jag hoppas att vi kan få ur det till resterande matcher, för vi spelar en bra hockey. Det är bara de sista fem procenten som måste ur. Det är min uppgift att få dem att presterade maximalt varje kväll, så lite får jag allt ta på mig. Sen är det ju så att det tar tid att bygga ett hockeylag. Jag har bara jobbat med dessa individer i åtta månader, det kommer. Tålamod och ödmjukhet.

Annars är det inget nytt under solen att skriva hem om. Jag ska göra klart den här säsongen sen får vi se vad som händer. En säsong i taget är det som gäller just nu.

Redwings-Pens nu.

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0