Helvete!

Jag kommer inte backa i mina åsikter kring Mats Wennerholm, jag kommer inte be om ursäkt för det jag sa, att Sverige hade ett bättre LAG iår än tidigare, och att jag trodde vi skulle vinna iår.

Nu blev det inte så, Ryssland vinner på straffar. Fy fan vilken sur torsk, mådde fysiskt dåligt när Anton Lander drog sin straff i stolpen. För att återkoppla till mitt resonemang om det svenska laget så måste jag ändå lyfta på hatten för vändningen man står för. När Cehlin gör 3-2 så trodde nog många med mig att Sverige skulle fixa det, men icke sa nicke. Ryssland gör som mot Finland, ett sent mål och det måste man ge dom. De här ryssarna ger aldrig upp.

Kanada körde över USA. Bäst när det gäller som vanligt. Stort.

God morgon föresten. Idag åker jag till den oerhört exotiska platsen Fagersta för en liten hockeyturnering.

Inga rätt igår, så ställningen inför sista omgången är som följer:

Jimmy 1p
Team Sympatex 1p
Mamma 1 p
Ellinor 1 p
Ludde 0 p
Ydrauw 0 p

Det är alltså Sverige-USA ni ska tippa. Ett poäng för rätt "vinst" och tre för rätt resultat. Blir en rysare det här. En låda kalla i potten. För att göra det ännu lite mer spännande och utslagsgivande vill jag ha en tid för det första målet i matchen. Om det är fler på samma poäng kommer den som är närmast att vinna.

Tex. Sverige-USA X, 8-8 Första målet: Period 1, 7.55.

Understand?

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0