Heldag.

Varit i Väsby Centrum hela dagen. Trött som fan, men det var kul. Lunchade med Mamma, Linus, Ellinor och Louise. Gick och fixade en ny look, alltså jag klippte av lejonmanen och fixade en lite mer modern frisyr. Nöjd.

Köpte tre tishor och en mössa. Gick lös på en halv tusing vilket jag var relativt nöjd med.

Kallprata är inte min grej, men hade ett riktigt bra sådant med frisören idag. Jag var på strålande humör, så jag dräpte in oneliners på löpanden band. Hon var dock föga imponerad av mitt yrke, men vem är det egentligen?

Läste i bladet idag om de som ökat sin inkomst mest i Upplands Väsby, hittade inte mitt namn. Räknade ut att jag ökat min inkomst med 300 %. Tydligen inte tillräckligt.

Och där är vi nu. Nu ska jag till Hives hemstad, vi hörs.

Roligt är inte alltid bra, men bra är alltid roligt. För att vinna måste man vara bra, och att vinna är roligt.

I ditt hus,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0