Fina kommentarer.

Ja hur kunde jag glömma Oxid? I särklass bästa stället innan de var så dumma att gå med i finest. Ett genuint ställe med riktigt sköna bartenders och bra musik. Mycket folk och bra drag. Hemmafestkänsla, men nu; borta.

Sen får jag väl bara tacka och bocka för de fina och värmande kommentarerna ni slängt in. Visst är jag nöjd med min karriär såhär långt men jag är långt, långt ifrån klar.

Måste även kommenter Mats Wennerholms utspel att årets JVM lag inte har någon chans på guldet och att årets lag är såå mycket sämre än de tidigare under Mårts ledning. Jag tycker du är ute och cyklar käre Mats. Vi kanske inte har de där spetsarna, stjärnorna. Men mig veteligen behöver inte det vara negativt, tror snarare att det är positivt. När man möter Kanada där borta behövs inga fixstjärnor, det behövs hjärta och en vilja. Något de 19 spelarna i årets upplaga visat att de har i massor. De beredda att betala ett högt pris för att vinna, som Roger sa.

Så Mats, jag tror att du sent på Onsdag natt får revidera dina tankar när Sverige står med guldmedaljerna runt halsen skrigandes "VM-Guld". För jag tror, att årets upplaga är det bästa LAGET vi haft på många år. För visst är det laget som är viktigast?

Vi saknar itne helt fixstjärnor heller. Spelare som imponerat på mig är: Cehlin, Friberg, Lander, C. Klingberg och Rakell. Resterande spelare hade jag hyffsat bra koll på och visste vad de gick för. Järnkrok styår PP i Brynäs. Nemeth är riktigt bra. Bröderna Skelefteå är grymma. Lehner ja, han var en outsider som visat sig bättre, bortsett från ett mål, än Markström. Osv...

Jag tror helt ärligt på guld. Vad vill du sätta Mats?

Jimmy





Kommentarer
Postat av: Mamma

Till tävlingen:

Resultat swe-ryss 4-3

2011-01-03 @ 18:45:07
Postat av: Ydrauw

5-1 Sverige

2011-01-03 @ 19:17:25
Postat av: Team Sympatex

Sverige - Ryssland 1. 4-2

2011-01-03 @ 21:29:35
Postat av: Jimmy

Sverige-Ryssland 1, 2-1

2011-01-03 @ 21:41:07
Postat av: Ludde

Sverige-Ryssland 3-2

2011-01-03 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0