En pudel.

Jag skall göra en pudel; Jag gillar numera italiensk fotboll, jag tycker den är fantastisk på alla sätt och vis faktiskt. Det finns något i italien som känns äkta och genuint fortfarande. Inte plastigt, tillgjort och "två lag som har pengar". Så nu vet ni det, mina antagonister. Nu har ni en upp.

Har inte skrivit på ett tag och det är enbart för att jag har varit helt slut efter turneringen förra veckan. En fantastisk rolig men också påfrestande erfarenhet. Vi lärde oss mycket om varandra och hur vi fungerar som grupp. Vi kom fyra, ett klart godkänt resultat. Ett mål från bronset.

I helgen har jag bara vilat och laddat batterierna. Jobbat på som vanligt, inga konstigheter som Håkan en gång så snyggt sa.

Imorgon börjar skolan igen och så även jag. Första lektionen på onsdag och sen rullar det på med onsdag/fredag ända fram till sommarlovet. Love it.

Vi hörs,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0