Kungen är tillbaka.

Och jag ber till gud att han är tillbaka för att stanna den här gången. Jag unnar verkligen Peter Forsberg en värdig avslutning på en fantastisk karriär. Foten är 95 säger han, förra gången 65. På 65 kunde han leka i elitserien, vad gör han i NHL på en fot som är 95? Ja det kommer vi bli varse så småningom.

0-13 idag med BJ 2. 11 spelare, 5 96or. Mot 93or. Vad gör man? 

Den förlustrika säsongen till trotts tycker jag killarna gjort det bra. Aldrig vikt ner sig och tränar mer nu än någonsin förut, det bådar gott inför framtiden. Vallentuna hockey är under en makeover som jag tror och hoppas blir extremt positiv. 

Blev inget rekord för Man U i helgen. Synd på så rara ärtor. Men ligan, den är i hamn.

0-4 mot Degerfors i första träningsmatchen, det drar jag inte alltför stora växlar av. Allra helst inte sen jag såg laguppställningarna. Mittfältet spelade ju matchen efter och vann med 3-1 mot Väsby.

Imorgon ska jag gnugga skridskor i hallen på friluftsdagen.

God natt,
Jimmy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0