God Morgon.

Skönt att vara vaken såhär tidigt, känner mig glad och utvilad. Efter en 2-1 seger sover man ganska så gott. Vi gör en strålande match rakt igenom, bästa BJ 2 har gjort iår i alla fall. Jag är oerhört nöjd med min egen insats, kände att jag hade feelingen i coachingen och den rätta energin som är så viktig för att göra ett bra jobb. Jag kan inte göra mer än att visa att jag är en duktig hockeytränare.

Vad har annars hänt? Egypten kanske börjar ordna upp sig. Sällan har väl en person varit så hatad i ett land som Mubarek varit den senaste veckan. Varför dröjde hans avgång så länge? Demokratin kommer att segra och den kommer att segra i övriga världen också.

Solsidan avsnitt 6 är genomplöjt. Ett av de sämre den här säsongen kan jag tycka, även fast det blixtrar till och blir riktigt roligt emellanåt.

Annars är det full fart, jobbar 10-15.20 på gymnasiet. Träning 16-18.30. En bra dag.

I´m an englishman in New york,
Jimmy



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0