Att fylla dagarna med något meningsfullt.



Herregud vad dåligt jag sov inatt. Blev kanske sammanlagt en timmes sömn och nu gav jag upp. Lika bra att hålla sig vaken så det kanske blir lite lättare ikväll. Man kan i alla fall hoppas.

Jag och Hasse jobbar på med juniorerna i vallentuna. För mig som har en och en halv säsong med killarna märker jag skillnad. Det är en helt annan energi och en helt annan glöd. Disciplinen och viljan att träna är bra mycket bättre. Kan vi hålla i det här och samtidigt hela tiden göra framsteg i vårt sätt att spela så kommer det här bli en drömsäsong. En sak är säker, det kommer definitivt bli min bästa. Jag ska göra allt för de här killarna. Jag glömde en sak; glädjen! Det är en uppsluppen stämning i truppen som smittar av sig ända in i tränarrummet.

Hammarby vinner igen. På det berämda håret... Kan vi ta några treor i rad nu så kanske, kanske. Men det har man sagt förut utan att få något för det.

Nu ska jag jobba lite. Vi hörs.

Tiden kommer aldrig mer igen. Så se till att göra någor vettigt av den!

Jimmy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0