Sjukt.

Vilken soppa det här har blivit. Lovade att hålla mig tills allt lagt sig men igår drog jag ändå ett inlägg om Linus övergång till Genoa. Idag sprack den, och blev av igen. Orfdörande avsättes och fan och hans moster. Nu verkar det i alla fall som vi får alla pengar själva. Alltså ingen italiensk advokatbyro. 7 procent till agenterna som förhandlat vilket är bra. 15 procent till Sundsvall. Vips så hade vi runt 17 kvar vilket är helt okej för en spelare av hans kaliber i superettan.

Vi har ett underskott på 9. Efter det har vi kanske 6-7 miljoner kvar. Ett råd nu; GÖR NÅGOT SMART MED DOM PENGARNA FÖR I HELVETE! Nej P.A, du ska inte ha någon ny ferrari!

17.00 utanför Hammarbys kansli imorgon. Vi får se om vissa personer vågar sig dit. "Privata intressen i Hammarby ska straffa sig. Vi ska straffa" lyder parollen. 

Nu avvaktar jag tills allt lagt sig med en sista summering och min syn på hur klubben sköts för tillfället.

Har dragit på mig någon slags sjukdom, ligger under täcket och fryser. Skakar som ett asplöv. Därför ger jag mig för idag. Kommer inlägg imorgon om jag piggnat till.

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0