Living the dream.

Som väntat, Roger Federer är övermäktig på hardcourt. Tyvär för Söderling som gör en helt okej match med hans mått mätt. Tyvärr räcker det inte mot Federer. När Söderlings serv inte håller är han chanslös. Skulle vara riktigt bra om han lyckades klättra upp på fjärdeplatsen så han slipper Nadal, Djokovic och Federer i kvartsfinal varje gång.

Som sagt, just nu lever jag en dröm jag drömt i flera år. På tisdag har jag mötet som kan göra en hel del för min framtid. Jag håller alla tummar, och alla tår för att det går som jag vill. Då är jag verkligen DÄR. Hade aldrig täkt att det skulle ske nu, 21 år gammal. Men det är väl ett tecken på allt hårt jobb jag lagt ner lönat sig. Äntligen, ni som inte trott på mig; trägen vinner, jag skrattar sist.

MEN, man ska inte ropa hej förens man är över bäcken. Så jag kommer inte att säga vad det är förens efter tisdagens möte. Allt kan hända i min branch, det har jag lärt mig.

Vad jag gör uppe nu? Det frågar även jag mig. Helt sjuk sömnperiod jag är inne i. Kan verkligen inte sova, så jag tänkte skriva av mig lite.

Var hemma hos min tränarkollega idag. Gjorde lite planeringsarbete sen var det den obligatoriska PGA rundan som belöning. Gick helt okej, framförallt är det fantastiskt kul.

Nej nu måste jag försöka sova, det här går ju inte...


Roger Federer- I´m the worlds greatest.

Titta på bilden. Se honom på planen. Han utstrålar glädje, fokus och engagemang för sin uppgift. Något jag värdesätter högt hos en idrottsman/kvinna. Ödmukhet...

Eder betvingade,
Jimmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0