Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.





Läste igenom mitt inlägg från inatt. Sällan skådat en text inehållandes så många fel. Jag får be om ursäkt och skylla på min numera sjuka kropp. Dagen har segat sig fram. Har svettats och fryst om vartannat men lyckades ändå släpa mig upp på kvällens tränaremöte. Ett givande sådant. Alla tränare i föreningen var närvarande och ämnet skridskoåkning avhandlades. Både givande och intressant.

Skolan flytar på bra. Gör det jag ska utan problem. Såklart en extrem omställning i början men jag gör det lugnt och metodiskt. En sak i taget, en dag i taget.

Ja vad säger man, soppan Hammarby Fotboll fortsätter. Idag avgick VD, ordförande och en ledamot. Jag vet inte, just nu vet jag ingenting. Det är så många turer, så många olika bud från dag till dag så jag avvaktar nu med att uttala mig förens ALLA kort ligger på bordet. Fakta kvarstår; Nu räcker det, ni har pissat oss i ansiktet för många gånger. Det vi behöver nu är kompetenta människor med hjärta. Inga pengahycklande idioter som sätter sina egna intressen före klubbens. Glöm inte; Det är vi som är Hammarby.

Nu ska jag till och krypa ner under täcket, sätta på en film och försöka friskna till. Vi hörs.

Kör bara!

Två äpplen kort,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0