Helt färdig.

Idag var en lång och hektiskt dag på många sätt och vis. Först lite jobb på skolan, sen lektion med hockeygymnasieklassen. Efter det var det full fart hem till asscoach för lite pasta, in i bilen och full fart mot Älta. Älta borta en vardag är inte kul, testa aldrig det.

Gick hemifrån halv elva och kom hem 12 timmar senare helt slut på energi. Kroppen känns som ett skal och hjärnan som en klump. Men matchen gav mig en del energi. Oerhört kul att få gehör för sina ideer och se dem utvecklas under min ledning. På så sätt fylls energin på och man kan ge ny energi. Jag är ju sådan som tränare, jag bjuder mycket på mig själv och min energi. Då vill man ju ha tillbaka den på något sätt.

J- Jag orkar inte svara nu, är helt jävla slut. Jag återkommer imorgon med ett svar. Jag kan bara säga att du för en vidare hög nivå på ditt resonemang och det är alltid kul att höra folk med åsikter likt dina uttrycka dem. Jag struntar i att du är anonym, jag är bara intresserad av att höra vad du tycker.

Du verkar vara en person, då jag inte vet om du är kille eller tjej med hjärna. Du kan argumentera för din ståndpunkt och har en tydlig linje. Jag lär aldrig övertyga dig om att jag har rätt och inte vise versa. Men jag ska självfallet svara dig utifrån mitt synsätt. Imorgon. Kul att både dina och mina åsikter kommer till stånd. Många har sagt till mig att de gillar vår lilla debatt här. Men det får inte blir för stort. Det här får aldrig bli en politisk blogg på heltid, jag kanske ska starta en där vi endast kan disskutera politik. Det skulle kanske vara något ;)


Sova,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0