Bedrövligt.

Måste bara tillägga en sak. Kan inte sova, är uppriktigt ledsen över valresultatet. Ja, jag är moderat. Nej, jag står inte bakom EXAKT allt de står för. Men jag väljer hellre jobblinje än bidragslinje. När jag hör Jimmie Åkesson och Stefan Björk? prata reser sig nackhåren på mig. Har surfat runt och sett det mesta nu. Ni kan själva göra detsamma och bilda er en uppfattning. SD står för invandrarbroms. De vill att svenskar ska bo i sverige och de andra ska bo där "de hör hemma". Såklart vill alla göra det, men då kan väl ni i SD ta ansvar för att de ska kunna göra det också. Stoppa all krig och svält m.m. Gör det då. Annars måste vi kunna öppna våra gränser. För i helvete vi är medmänniskor, vi måste kunna samarbete över gränserna. Jag vill inte bo i en bubbla. Ett land där man inte tar emot någon, ett land där man inte kan leva med olikheter. Vi är alla olika, låt det vara så. Hjälp istället, hjälp invandrarna att komma in i samhället och ett samhälle där vi kan vara svenskar allihop, oavsett ursprung eller hudfärg.

Det parlamentariska läget är ytterst beklagligt. En majoritsregering är självklart det absolut viktgiste för att regeringen ska kunna göra ett bra jobb. Nu ställs allt på sin spets. Jag hoppas verkligen att INGEN tar hjälp av SD. Ta ert ansvar nu, låt inte maktlystnaden bli för stor. MP, ta ert ansvar, gör både er själva och oss en tjänst.

Jimmie Åkesson säger att SD är det enda parti som tar ansvar. Ansvar för vadå? De tar ansvar för att gör sverige till ett främlingsfigentligt land. Är det att se till vårat bästa?

Fortsättning fäljer garanterat i den här soppan. Nu ska jag samla all information jag kan de närmaste dagarna och vidare ge min syn på saken. Min önska nu är att höra Åkesson och company berätta mer i sak vad de står för. Era ynkliga fegisar...

En politisk hobbygranskare,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: BSS

Nyanserat av en lärare att kalla Sverigedemokrater för nazister? Dax att damma av historieboken och läsa på lite?

2010-09-20 @ 09:29:59
Postat av: Sweden power

Sverige åt svenskarna!

2010-09-20 @ 12:55:22
Postat av: Tobbe

Hur kan man piss rakt i ansiktet på de 5,7 procent som har röstat på SD



Du står tydligen inte för att Sverige ska ha en demokrati!



Sista gången jag lästen denna blogg Jimmy!

2010-09-20 @ 12:58:51
Postat av: Anonym

Håller med Tobbe. Det är en demokrati och 5,7 procent dvs. mer än 500 000 personer i sverige vill inte att vi ska släppa in lika mycket invandrare som vi gör. Är Finland ett främlingsfientligt land? Även om vi minskar invandringen med 90% tar vi ändå in fler invandrare än de gör, låt de andra länderna börja ta lite ansvar istället att ta in invandrarna och låt Sverige förbli Sverige. Snart kommer det vara fler invandrare än svenskar och då lär väl nationalsången bli helt förbjuden vilken den redan nu ses som något rasistiskt för att man vill sjunga den på högtider osv. Vart är vi påväg? 5,7% av svenska folket har börjat inse det och tar ställning NU!

2010-09-20 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0