Va´ för jävla pack är ni?

Som läser min blogg? Ni kommer in mängder varje dag.. Kul att ni gillar det jag skriver, det måste jag säga.

Idag sov jag hur länge som helst, helt sjukt. Vågar inte ens säga hur länge. Tog min blåa fara ner till skolan för ett litet möte som gick hur bra som helst trots min nervositet.

Det är kallt nu, ruskigt kallt. Men jag har lärt mig uppskatta kylan på ett sätt som gör mig väldigt levande just nu. Vintern väcker känslor i mig, bra sådana. Hur är det med er och kylan? Klarar ni den?

Träningen idag var grymt kul, Jocke var på ett, till synes, strålande humör och slängde metaforer hej vilt. Har inte skrattat så mycket på bra länge. Kul med sådana kollegor!

Nu ska jag försöka sova innan klockan tre. Måste upp och in till stan imorgon, är ett par böcker kort inför tentan på fredag. Kursen jag läser nu tar slut på fredag och på måndag börjar en ny direkt. Nu har jag verkligen kommit in i "hjulet" och nu  är det bara fortsätta springa. Lärt mig att planera och tror den andra kursen blir bättre för mig då jag fått allt på plats i mitt arbetsliv och sociala liv. Det blir otroligt kul att fortsätta plugga, tycker att allt vi gjort gett mig något. Är det inte därför man läser?

God natt, mina vänner och läsare.

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0