Tillbaka.

Ja då ska jag, i all hast, passa på att skriva ett kort inlägg. Vaknade faktiskt för inte alltför länge sedan, trött idag igen. Jag vet inte vad som är problemet, igår la jag mig i bra tid, sov kanske 10 timmar. Ändå vaknar jag trött.

Ingen var tydligen sugen på en hel hockeyklubba. Likheten med svensk julafton var självfallet matadoren i ferdinand. När tränaren sliter av sig kavajen ser i alla fall jag en stor likhet. Skönt, då har vi rett ut det också.

Känner mig oerhört stressad över att jag inte får tag i en bok jag behöver. Uppgiften ska vara inne på söndag och jag får inte tag i boken, katastrof.

Så nu måste jag fortsätta leta samtidigt som jag vilar och laddar batterierna. Nattpass ikväll...

Vi hörs när jag är piggare,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0