Rekordmånga läsare.

Helt tom i huvudet så hade inte tänkt skriva något idag. Kunde ändå inte hålla mig från att kolla besöksstatistiken och noterade att det idag varit rekordmånga unika läsare här inne. Bajen berör, onekligen.

Som sagt, helt färdig. Klockan står på 06.00 så ska försöka sova nu. Vi hörs imorgon.

En kylig höstkväll på en betongläktare, bland tusentals fanatiker, i dynamiska kvarter, i Stockholms utkant. Den 27 oktober 2010 upplevde jag extas i dess vackraste slag. Alla grönvita hjärtan slog samtidigt, tillsammans och den explosion av känslor som eskalerade går inte att beskriva med ord. Jo ett, magiskt.

Vissa får kickar av att klättra i berg, andra av att samla frimärken. Vissa av kokain, andra av pengar. Jag av att stå bredvid mina bröder och kämpa för det vackraste av allt på denna jord, Hammarby IF. Ni gjorde oss stolta igår, tack.

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0