Public service?

Okej, jag måste bara tillägga en sak som jag upptäckte efter förra inlägget.

Alla som följer min blogg vet att jag är en fanatisk Hammarbysupporter som stöttar laget i med som motgång. Jag är en supporter som har rätt att ställa krav på ledare och spelare i föreningen. Leder man eller spelar i Hammarby ska man ha de kvaliteer som krävs och man ska ha ett hjärta för färgerna man representerar. Jag och många med mig kommer alltid ställa krav, vi kräver resultat och vi kräver att man gör allt för laget.

Nu ska kalla fakta, återigen granska supportrarnas påverkan i klubbarna. Vafan!? Det är vi som är klubben. Vi som alltid kommer stå där. Varför ska inte vi få chans att påverka? Varför har vi inte rätt att ställa krav? Som vanligt så vill de att vi ska stå där som snälla hundar medans några personer, innefrån, bokstavligen våldtar och drar vår klubb mot botten. Och som vanligt kommer TV4 att vinkla inslagen och disskutionerna så att vi framstår som värsta sortens människor och ledningen som hjältarna.

Jag frågar mig återigen; När ska media granska de verkliga huliganerna? Styrelserna som förstör våra klubbar. Poliserna som kör på kvinnor och barn efter matcherna och de anabolastinna vakterna som inget hellre vill än att slå på oss passionerade fans. Det vill jag se, kalla fakta. Jag vill se er granska problematiken från båda vinklarna. Men som vanligt lär det aldrig hända, det är alltid supportrarnas fel...

Fick jag det sagt också,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0