Nostalgi.

Visat några elever filmerna vi gjorde på vår tid. De blev mäkta imponerad över kvaliten på vissas insatser (inte mina ska tilläggas). Blev lite nostalgisk, tänk att de tre åren vi hade på gymnasiet gick så jävla fort. Vidhåller fortfarande att det är den bästa tiden hittils i mitt liv. Filmerna så; det var jag, Grudden, Westman, Jalle, Sam och Danne i de olika filmerna. "All in med Glenn och Ludde"är nog den bästa sett till handling. Den roligaste är nog mina fatala missar i "reklamfilm om vallentuna gymnasium". Man kan lätt konstatera att någon guldbagge kommer jag aldrig att få. Tror att filmvärlden klarar sig bättre utan mig. Passar på att ge credd till mina övriga vänner som höll upp filmernas kvalité och la täckkräm på mina brister som skådis. Kan inte lägga ut filmerna då jag varken har dem eller vet om dom andra vill det. Om jag får tag i dem och får godkännande från de andra så kommer dom läggas upp här för allmän beskådan.

Fan vad kul vi hade på den tiden. Det finns bara en sak här i livet som jag verkligen ångrar. Ni som vet, ni vet vad...

Hörs,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0