Morgonstund har sked i mun.

Sitter och äter yogurth(?), det är väldigt tidigt. Igår lyckades jag i och för sig med något jag sällan lyckats med, jag somnade innan tolv. Så jag känner mig ändå hyffsat utvilad. Fast hjärnan funkar inte riktigt som den ska, bland annat skrev jag "google.se" som användarnamn när jag skulle logga in här.

Igår gjorde jag både mycket och lite. Jag var in till försvarshögskolan och hämtade en bok som min käre Louise hade fixat åt mig. Hade jag inte fått tag i den hade jag suttit rejält i skiten. Nu känns det bra och jag riktar ett stort tack till dig! Sedan fikade vi och jag hjälpte Louise lite med hennes uppsats, eller hjälpte och hjälpte; hon skriver väldigt bra.

Hemma i väsby hämtade jag FIFA 11. Thank god for that :D

Kilar till bussen nu men jag ska först bjuda min nya favoritlåt:




Cuz I have lived my life to the full, I have no regrets

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0