Moral.

Nyss hemkommen från Enköping. Fjärde matchen för J 18 1 och det var utan tvekan den bästa matchen vi gjort. Vi mötte ett riktigt vasst Enköping men på något sätt lyckades vi alltid kvittera deras ledning och efter lite bra coaching av Jocke på slutet lyckades vi göra 5-5 met 30 sekunder kvar. Bra moral grabbar. Lite medstuds för en gångs skull.

Kan inte ringa från min telefon, hade helt totalt missat räkningen. Tabbe. Så förhoppningsvis sätts den på någon gång under morgandagen. Men med telenor kan man aldrig vara säker.

Imorgon går jag upp 07.00 och kör ett hockeygym pass tillsammans med Stefan Persson, målvaktstränare. Sedan är det tenta hela dagen för att avsluta fredagskvällen med mina diamanter i Vallentuna 96. Härlig fredag må jag säga.

Kärki- Ehh bra skämt. Dom ringde från lyxfällan, tydligen stod du högst på listan.

God natt. Imorgon kommer mer och bättre ord från min sida av skärmen. Håll tillgodo, jag är en uppjagad man med dåliga dagliga vanor i en stressad tillvaro.  

Alé,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0