Kommit igång.

Nu har jag äntligen kommit igång med mitt arbete, när jag väl sätter igång och skriva brukar det alltid glöda, vilket det gjorde även denna gång. Arbetet handlar om feedback och kommunikation mellan tränare och aktiv. Något jag flitigt pratar om i min roll som tränare, hur jag når ut till spesent omsider. larna och vilka metoder jag använder. Som sagt, nu har jag verkligen kommit igång med arbetet vilket känns skönt, lite mindre ångest nu. Skrivit cirka två sidor och är nöjd med dessa. Nu tar jag en paus, ser klart på finalen av World Cup för att sedan bege mig till Vallentuna ishall och ytterligare en match med BJ 1. Idag vinner vi, det känns så.

Hammarby Bandy ja, vilket jävla lag vi har iår igen. Vi tappade Davva Karlsson vilket jag tror kan vara positivt. Nu får Patrik Nilsson ännu mer utrymme för sitt aviga spel och kan arbete ensam på topp vilket passar honom som handen i handsken. Det visade han tydligt igår mot Villa-Lidköping, förövrigt Davvas nya klubb. Känns som ett bra byte Davva? 0-2 as we speek, mot ett Rubin Kazan som är bäst i världen. Inget att skämmas för, vi är fortfarande bäst i Sverige!

Vi SKA försvara vårat SM-Guld. För er som tror att jag enbart intressat mig för bandy sen vi vann guldet är helt fel ute. Jag har sett en mängd matcher live under många år, jag har stått på studenternas fyra gånger, jag har nästintill frusit ihjäl på zinken, jag har blivit berusad i tältet i ett glädjerus. Jag tycker att sporten är fantastisk rolig och jag älskar Hammarby. Där har ni mitt bandyintresse. Fan, där brände Patrik Nilsson en straff efter att vi spelat upp oss rejält. Det var den matchen...

Roger Franzén, kom ihåg att jag var tidig med den...

Nu har jag snackat upp mig själv så kanske dags att trycka ner mig lite. Mitt huvud sprängs snart, mycket i det lilla. Börjat struktirera upp lite och lärt mig en hel del av den här första kursen. Nästa kurs blir det betydligt bättre planering på alla håll och kanter.

Hörs,
Jimmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0