I will make you feel like you´re the only girl in the world.





Fy fan vad skönt! Nu svor jag igen men det var det värt. Precis gjort provet i temat motivation... Fick alla rätt, 13/13 på första försöket utan att ha läst överdrivet mycket. Kvitto på att man inte är helt dum i huvudet. Tack för den, nu känns det genast lite lättare att andas. Känns som det kan bli en liten pivo ikväll, känner jag att jag är värd. Men sen kom jag på att det är en megauppgift till på måndag, men det tar vi från och med imorgon.

Träningen imorse var hygglig, inte bra heller inte dålig. Man ska även komma ihåg att många spelade match igår och att väckarklockan stod på 06.30. Temat var passningar och tajming vilket inte föll alla i smaken. Men så är det, ibland måste man träna på saker man inte tycker är roligt. Nästa vecka blir det mycket teknik, det kanske faller dig i smaken, Erik? :)

Ruskigt hög närvaro på hockeygym nu. Trodde jag faktiskt inte, men så är det. Fick lite beröm av Maria idag, det värmde. Kul när chefen uppskattar det man gör och att hon får positiv feddback från eleverna. Nu gnuggar jag vidare för att göra det jag älskar mest här i världen; utveckla och förvalta hockeyspelare. Det är en ynnest att få göra det jag gör, många som säkert skulle vilja ha mina jobb; därför är det min förbannade skyldighet att göra något bra av de chanser jag nu fått.

Nej, fan vad skönt. Nu tar vi och varvar ner och släpper tankarna på skolan ett tag. Vi tar en fifamatch och käkar en bit. Sedan är det bara att åka till jobbet igen. Träning 21-22, sen är faktiskt tanken att ta en öl eller två. Sugen? Ring.

Ska spela in lite videosnuttar från min vardag och lägga upp när jag fått ordning på videoverktyget. Därför skuggans film inte heller kommit ut.

Kämpa!

Rädsla är din värsta fiende min vän. Ängslan hämmar dig. Att tro på något och våga är din bästa vän. Visst är det skönt att ha en vän man kan lita på? Modet och drömmen är din ständiga vapendragare.

Hörs,
Jimmy

Kommentarer
Postat av: Sophie

hur kan träningen ha varit hyffsad när jag missade den? :)

2010-10-15 @ 17:32:29
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0