I sängen.

Ligger i sängen och tänker en hel del. Fört samtal de senaste timmarna, jag har verkligen kommit på att jag är människa full av känslor. Ibland skulle jag önska att jag kunde stänga av dem för en stund och bara vara. Ibland känner jag att det är fantastiskt att jag har alla dessa känslor. Men just nu saknar jag bara, och det är den värsta känslan av dem alla. Saknad, en stor sådan.

Jag gör vad jag kan, jag jobbar på. Jag älskar mitt jobb och jag älskar min skola. Men det känns ändå som det är någonting som fattas, och jag vet vad. Det jobbiga i den här sången är att jag inte kan påverka det själv. Tur att jag har underbara vänner och en underbar familj. Utan er hade jag förmodligen inte varit där jag är idag. Och utan dig, då hade jag definitivt inte varit där jag är idag. Man får tänka som sådant att det finns folk som har det värre än vad jag har det.

Jag vet att jag tjatar och ältar. Men jag kan inte säga det nog många gånger. Jag tycker så mycket om dig, jag ställer alltid upp för dig. Jag vet att jag inte är perfekt, men jag kommer alltid att finnas här för er mina vänner. Och för dig.

Som Skifs en gång så fint sjöng: "det blir alltid värre framåt natten". Det kan jag skriva under på. Just nu känner jag bara saknad, jag saknar DIG!

----

Torsk idag; 3-6, Men vi gör ändå en helt okej insats. vi ska komma ihåg att vi är 2-4 år yngre än våra motståndare och att detta år är ett utbildningsår. Jag kan redan nu se framsteg i BJ 2 på den korta tid jag jobbat med laget. Det jag framförallt ser nu är en nuvunnen glädje, till att träna och att spela. Tror det blir bra det här, ge det bara lite tid. Tålamod mina vänner, tålamod.

Annars är det sig likt. Imorgon skall jag skriva omdömmen på skolan, lite nervös eftersom det är första gången jag gör något liknande. Spännande att göra nya saker och att lära sig nya saker.

Nu måste jag sova, om det går. Skall i varje fall försöka.

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Er,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0