Från kylan, in i värmen.

Sjunger Lars Winnerbäck. Har fått lite dille på "låttitelsrubriker". Fast i mitt fall borde det kanske varit "från kylan, in i kylan" eftersom ishallen jag var i igår var det kallaste jag varit med om sedan dackefejden. Björknäs ishall och Boo borta. Ett mycket hårt checkande Boo som rev upp stora hål i vårat uppspel, som åkte så mycket skridskor att Jonas Rönnqvist hade varit stolt. Vi gör en bra match i egen zon, men annars är vi inget vidare. Boo tar en rättvis 4-0 seger och vi får lära oss av det här samtdigt som vi går vidare.

Igår natt var jag oklokt nog uppe aldeles för länge. Jag har som sagt en 7-8 sidor jättesvår skoluppgift att skriva utan att ha börjat. Snart ska jag hasta iväg på match med BJ 1.

Vad jag gjorde inatt? Haha det skulle ni bra gärna vilja veta... Nej men skämt åt sido, vi spelade spel, min familj och jag. När det väl blev läggdags så av någon dum anledning började jag titta på Paradise Hotel av alla programm, och blev helt fast. Tycker faktiskt att det programmet är fascinerande på många sätt och vis, det psykologiska spelet, hur folks samvete påverkas av allt skitsnack, hur falska människor blir när det finns lite pengar med i spelet, vad folk är kapabla att göra för att få någon runt sitt finger osv. Kul att se.

Nu tar jag tag i uppgiften, vi hörs...

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0