Sömnsvårigheter, återigen.

Jag har sagt det förr och jag säger det återigen, jag kan fan inte slappna av på nätterna. Ligger bara och tänker, kommer på något smart och måste göra det direkt. Som nu, nu sitter jag och skriver utvärderingar på varje spelare som jag tränar. Det är en hel del. När ska jag hinna plugga? Jo på nätterna blir det oftast = dålig sömn.

Jaja, man lever bara en gång. Gäller väl att ta tillvara på tiden? Imorgon är det heldag på skolan, får alltmer att göra där. Det är fantastiskt kul. Imorgon är det föreläsning med Handel och sen blir det disskusion på det. Intressant. Idrottslektion och möte med Lyfors står även på morgondagens schema.

Träning på kvällen, trycka in lite plugg där någonstans och morgondagen är fulltecknad. Härligt. 

Ny favoritlåt; Hjärtats ensamma slag - Christer Sandelin. 

Gick väl si och så med att planera idag, men städat blev det i alla fall. Någon som kan lära mig hur man lägger upp sin tid för att hinna med allt man vill och måste göra? Allt jag gör är ju så jävla kul så jag vill inte välja bort något. 96, J18, jobb på gymnasiet och eget plugg. Måste bara hinna med allt, speciellt min egen skola som kommit lite efter på sista tiden. Men det får bli morgondagens bekymmer att lösa. Det är verkligen ingen fara på taket men om jag inte tar tjuren vid hornen så blir det ett problem tids nog.

Nu; Ett avsnitt av paradise att somna till. Eller nej föresten, har inte fått någon hockey på hela dagen så det får bli Rangers istället!

Ensam är INTE stark.

Hobbymänniskan,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0