Sjuk.

Fortfarande risig så jag har inte ork till att skriva just nu. Ni får hållas någon dag till. Måste finna kraft till skrivandet först innan jag ger mig på det igen.

Men vill ändå säga att jag tände tre ljus i lördags. Ett för dig Sebastian, min älskade vän. Ett för dig farmor, älskade farmor. Ett för dig Anders, underbara Anders. Alla helgona natt, denna sorgefulla natt som man helst av allt sluppit. Tyvärr är det livets gång, alla ska vi gå den vägen. Men ingen ska behöva gå den för tidigt, det har alla dessa tre personer gjort.

Nu lever vi mina vänner, vi lever för de som inte fick leva. Vi ska icke göra dem besvikna.

Riktigt dålig hela veckan tyvärr. Mest varit hemma och sovit. Idag tog jag mig visserligen upp till halleb för match. 3-3 mot Lidingö är med beröm godkänt. Bra kört grabbar. Nu blir vi bara bättre!

God natt,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0