Fart!

Fyra matcher och en träning på fyra dagar. Det tär på en, både psykiskt och fysiskt. Har knappt någon tid till annat än hockey just nu, på både gott och ont. Jag älskar verkligen varje sekund jag är i en ishall, det är det absolut bästa jag vet. Men ibland har jag svårt att koppla av och bara släppa hockeyn. Ladda batterierna liksom. Så fort jag är hemma så tittar jag på hockey, planerar hockey, hittar på nya saker, utvärderar spelare osv. Jag har hela tiden hockey i huvudet.

Måste lära mig att koppla av ibland och göra något helt annat, men det är svårt när jag verkligen älskar det mer än något annat!

Men annars mår jag bra nu, riktigt bra. Men jag är ödmjuk, jag vet att det kan slå tillbaka närsomhelst. Det gäller att inte bli dumdristig.

Shit, jag måste verkligen lära mig att planera. Imorgon blir planerings och städdag, det behövs verkligen. Ska planera skolan och jobbet, så jag får ut maximalt av min tid. Det får jag inte just nu.

Det var väl min helg och lite av mina tankar. Ni glömmer väl inte bort att göra det ni verkligen vill? Ta vara på ditt liv.

Förövrigt har jag jobbat hela min karriär för att få vara med på eliteprospects.com, nu finns jag där :D

Så mycket bättre är ett fantastiskt tvprogram, igår var det Christer Sandelin. Det var så befriande att se en känd svensk artist stå i tv och berätta om sin ångest och sina rädslor. Se programmet så förstår ni vad jag menar. Gillar när folk inte har en sköld utan vågar visa känslor.

Lyssan på låten; jag lever nu - Style. Lyssna på texten, vilket jävla budskap. Få gåshud av den.

Vi hörs,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0