Bättre och bättre dag för dag.

Blir det. Nu har jag ingen feber, efter två dagars vila känner jag mig äntligen fräsch igen. Jag står i valet och kvalet nu, ska jag gå på Dan Reid ikväll eller inte? Jag vill jävligt gärna se honom, inte varje dag en sådan stor artist kommer till lilla Vallentuna. Men orkar jag? Ja det är frågan.

Imorgon tänker jag gå på is. Först har jag tid hos min "samtalspartner", sedan träff med en kurskollega för det sista arbetet efter det ska jag vara på is. Härligt att äntligen vara tillbaka på banan igen efter några jobbiga dagar. Måste lyssna på kroppen och huvudet, inte köra slut på sig själv. Inte igen.

Med det i åtanke kanske det skulle vara bra för mig att komma ut en sväng, lyssna på bra musik och ta en alkoholfri öl. Ja så får det nog bli ändå...

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0