Xboxkungen trött idag. Men vi kör!

Johan, en jävligt skön dalmas bosatt i Västerås, kom in på boxen inatt. Då var man ju bara tvungen att spela lite NHL med "klubben". Å fan, som vi spelade. Jag har nog i alla fall aldrig varit bättre! Men det få man ju sota för idag, riktigt jävla trött. Idag vaknade jag med en riktigt skön känsla i magen, och somnade med densamma. Kämpa!

Björn Ranerlid har aldrig varit någon favorit, tills jag såg stjärnorna på slottet. Han är briljant. Magnifik. En ordpionjär. "Jag simmar från stranden jag, till stranden du, i havet vi". Inget annat än fucking (som Amanda skulle sagt) briljant. Han och Birro är två stora inspirationskällor just nu. Läs några av deras böcker och ni förstår hur de haft det, vilket mål de hade och hur de tog sig dit. Hårt jobb, inget gratis.

Tänk på tipset hörni, så ni inte hamnar för långt efter. Har lovat mig själv att ta det jävligt lugnt idag. Så ni får hålla tillgodo med det som finns här för tillfället. Hoppas ni har överseende, kan ju inte slänga in 7 inlägg varje dag. Men det är kul, jävlig kul. Återkommer senare med bilder från dagen, för visst var det toppen med lite bilder igår? Eftersom jag inte kan hålla mig borta lär det bli lite tankar också.

Efter mina nattliga bravader citerar vi en briljant mening av Håkan Hellström "Vad vet du om gryningen, föränn du mött varje morgon, med sömnlösa ögon". Brännö Serenad!

Nej nu tar vi tag i bitarna. Fram med hammaren bara så kör vi. Sen tippa, kolla fotboll, chilla, umgås. Btw. slog VI besöksrekord igår igen, ni skall se min stapel. Den har en kurva, pekar som lillpolaren under ett bra ligg. (var tvungen, förlåt). Fett med tack alla som läser här, och kommer tillbaka. Då känner man sig bra. Och man orkar fortsätta. Tänk på att bromsa innan det är försent. Ni vill inte sitta där jag satt, tro mig.

Tävlingen går in på sin andra dag+ ställning uppdateras löpande om fler hänger på. Två nya hittils.  

Louise- Ja varför inte:) Gör som Ingrid!

  +    =

Glöm aldrig dig sjäv bland alla andra, du får aldrig göra det, glömma dig själv. Du är en och dom är hur många som helst, men den enda du kan ta ansvar för är dig själv. Glöm aldrig dig själv, lyssna på dig själv. Vila när du är trött, annars blir du aldrig trött på riktigt. Nu kör vi folk, sova gör jag när jag blir gammal.

Har aldrig känt mig såhär behövd,
Jimmy



 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber också om ursäkt på förhand om någon råkar få detta meddelande två ggr.

2010-06-17 @ 12:05:06
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0