Vilken jävla tabbe.

Ja nu sitter man här, kl är 03.00, vaken. Hade laddat upp, sett fram emot, jobbat fram en riktigt skön känsla, fixat kaffe, till och med en liten bulle för att festa till det. Stanley Cup final nummer 6, Blackhawks ska avgöra och man ska få se Toewes lyfta bucklan eller ska Broadstreet Bullies resa sig på nio?

Vad inträffar? Jo jag hade ju såklart missat totalt att man nu tar en extra dags ledigt. Istället för att man som tidigare spelat varanann dag sak man nu vila en extradag. Matchen spelas imorgon... Så nu sitter man här i sin ensamhet, kl 3 på natten, tokpigg och utan sysselsättning.

Funderar på en sak; varför ska det vara så in i helvete svårt att få staten att förstå att man ska sälja kall bira på systemet? Vad är nackdelen liksom?

Får fundera vidare på det, en motion kanske skulle vara på sin plats. Klockrent vallöfte om inte annat. Nej nu får jag återgå till min NBA final istället. Kevin Garnett har stuga just nu!

När du tror att du har tappat allt, förlorat förståndet, mist allt du någonsin haft. Då har du en sak kvar. Du har dig själv, hitta dig själv, hjälp dig ut, du är stark, starkare än du tror, det är jag nu, jag mot alla. Om inte jag gör det, vem ska då göra det?

All min kärlek till er det hoppas jag ni förstår,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0