Vi har en ny tävlande gott folk.

Vi har en ny tävlande i tipptävlingen. Det är Adrian (Kaptenen) Nyberg som tagit sitt förnuft till fånga. Ska ni vara med från början är det bråttom nu, mycket bråttom. Men som sagt, det går även bra att hoppa in under vägen.

Vaknade precis, äntligen innan 11 haha. Idag blir det ganska slappt har jag bestämt mig för, ska vila upp mig, ladda batterierna. Efter gårdagen känns det rätt aktuellt. Plus att man vill ju vara fräsch på lördagens fotbollsturnering. Jag tror inte "Kaptenen" uppskattar om lagets största stjärna kommer dit helt utbränd.

Ikväll ska Hammarby försöka sig på att spela fotboll, eller Borgkvist tanke om vad fotboll är dvs. ingen tanke alls. Finns ju fan ingen spelidé, inget tänk över huvud taget. Jag ser inga linjer. Hur man kan peta Simon Helg under de inledande matcherna är helt oacceptabelt. Vi får hoppas helt enkelt, hoppas att Linus tofflar in någon boll och att Ljungskile är helt oförmögna och handlingsförlamade att vi helt enkelt vinner ändå. Hoppas, hoppas.

Nu ska jag äta frukost, plocka iordning och sen tippa. Och eftersom ingen accepterade mitt generösa anbud att hjälpa mig med en rad så får jag ta saken i egna händer. Som vanligt. Återkommer lite senare när det hänt mer.

För enkelhetens skull presenterar jag de tävlande här:

16 juni.
Ingrid (landet som ligger närmast sverige vinner)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay 1

Pappa (Zlatko)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay x

Jimmy (Birro)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay 2

Adrian (Kaptenen)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay X

För er som är totalt ointresserade av fotboll har jag ett tips, Timotej spelar i stan ikväll. Riktigt bra musik, kvalité. Sådär tungt som bara jag gillar, de har det där djupa i sina texter. Haha.

Vi vaknar alla lika, lika trötta, lika sköra. Får man skit direkt är man körd. Man går in i mörkret. Du behöver kärlek på morgonen, annars är du körd. Du behöver uppmuntran min vän, annars körd. Jag ger er uppmuntran på morgonen, jag ger er kärlek.

Verkställande direktör,

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0