Tyvär, måste sova.

Eftersom jag ska spela mitt livs turnering imorgon måste jag sova nu. Håller inte längre, att vara vaken. Därför kommer jag inte publicera någon ställning i tävlingen föräns imorgon kvällnär jag kommer hem. Ni som inte lämnat in tipset senast 13.20 imorgon är inte med i morgondagens tippning. Deadline är deadline, utom idag.

Min rad är som följer:
Holland-Japan 1
Ghana-Australien x
Kamerun-Danmark x

Snälls, lyd ett råd. Lämna inte in den raden. Garanterad torsk.

Ingrid- Milstolpen sätts ute i Sundby. Jimmy tar sina första löpsteg på 50 år. Når jävla bröllop? Räcker väl att man ska se sitt eget? Möjligen nån väns också.

Som sagt, kommentatorsspåret är öppet för er som vill tippa. Ställning kommer imorgon kväll med en resume av turneringen. Möjligen söndag morgon om det blir efterfest för min del.

Sov gott folk. Ta hand om er, var rädda om er. Ni har en kropp som ska leva här år framöver. Behandla den som du själv vill bli behandlad. Misshandla inte din hjärna, dumt. Må bra, se till att må bra. Jobba för det. Du kan!

Ingen dikt, orkar fan inte haha;)

Er fotbollstjärna på månen,
Jimmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0