Tröttare än tröttast idag.* uppdaterad

Shit. Vaknade nyss. Panik. Vad är klockan? Kollade på dator, 11.42. Yes! Lugnt. Den hade hängt sig, tiden hade stannat. Klockan var ju 14.00. Men vafan, somnade sent igår igen, behlvde nog sova efter den här veckan. Sjukt stolt över mig själv. Hur jag tagit tag i bitarna. Det kan du också göra, bara du vill.

Så eftersom tävlingsledningen försovit sig få alla deltagare och de som vill hoppa in chansen att tippa de två återstående matcherna idag. Dvs. Slovenien-USA och England-Algeriet fram till kl 15.50. EFter det är dagen körd. Detta undantag kommer inte att ske igen.

Ställningen är efter gårdagen följande:

Ingrid 3p
Ellinor 3p
Jimmy 3p
Pappa 2p
Petrus 2p 
Adrian 2p
Jesper 1p

Gårdagen bjöd på Grekland. Något som Petrus, Ellinor och Ingrid såg komma. Argentina var självklar för alla utom Petrus. Mexico var det bara Ellinor och Petrus som tog. Ellinor kliver in och plockar alla tre direkt, starkt. Petrus tar två. Dagens tipppnade JUST NU med en ny tävlande:

18 juni.
Ingrid (landet som ligger närmast sverige vinner)
Tyskland-Serbien 1
Slovenien-USA 1
England-Algeriet 1

Pappa (Zlatko)
Tyskland-Serbien 1
Slovenien-USA x
England-Algeriet 1

Jimmy (Birro)
Slovenien-USA 2
England-Algeriet 1

Adrian (Kaptenen)
Slovenien-USA 2
England-Algeriet 1

Jesper (vilaren)
Tyskland-Serbien 1
Slovenien-USA 2
England-Algeriet 1

Ellinor (designern)
Tyskland-Serbien 1
Slovenien-USA 1
England-Algeriet 1

Petrus(Rosenborgtröjan)
Slovenien-USA x
England-Algeriet 1

Johan (Lidström)
Tyskland-Serbien 1
Slovenien-USA 2
England-Algeriet 1

Fick ett långentips av Johan. Tur att man försov sig till första matchen. Serbien leder med ett noll och Klose är utvisad. Serbien är värda det. Dom är bra. Men jag lämnar in en dubbel på De andra två. En hundring. Edit: Det blev en liten kompromisslången idag för att få upp odsett: Slovenien-USA hcp 1-0 x. Utsiktens BK-Holmalund 1. England-Algeriet hcp 0-2 x. Enligt Björk ser Utsikten starka ut iår. Vill ni vinna pengar? Tippa tvärt emot mig!

Bilder kommer, jag lovar! Men nu måste jag springa till tåget. Ska med Björk till Täby och köpa englandströja. Jävlar vad stressad jag blev nu! Hej så länge.

Nu är det brottom, det kan kag lovaMen jag hann.

Ja jävlar det är det,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Adrian

Ska inte jag ha minst 2 poäng?



Resultatet i kommande matcher:

Slovenien - USA 2

England - Algeriet 1

2010-06-18 @ 14:45:23
Postat av: Jesper

Holland - Japan - 1

Ghana - Australien - 1

Kamerun - Danmark - X



Nu jävlar sitter första 3-poängaren!

PS. Fortsätt skriva, det är roligt att läsa.

2010-06-18 @ 20:25:26
Postat av: Luslouise

Meh oh har du köpt den nu? Blir det ju ingen sommarpresent... :P

2010-06-18 @ 22:50:52
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Skit också! Nolla på mig idag.. hm.. -.-'

Men uppryckning nu, morgondagens då:

Holland-Japan 1

Ghana-Australien 1

Kamerun-Danmark 2



Sov sött storebror. :)

2010-06-18 @ 23:01:25
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Här kommer min rad inför imorgon:

1 Holland-Japan

1 Ghana-Australien

2 Kamerun-Danmark

Imorgon är det BRÖLLOP från 14.30, en milstolpe i Sveriges historia :) En gång var 50:nde år :D

2010-06-19 @ 00:04:13
Postat av: Anonym

1 Holland-Japan

x Ghana-Australien

2 Kamerun-Danmark

2010-06-19 @ 00:06:05
Postat av: Johan

X Holland-Japan

1 Ghana-Australien

X Kamerun-Danmark



Bra spelat, jäkla hoppande med ea servern. Blir riktigt trött.

2010-06-19 @ 01:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0