Ställning i tävling.

Hallå. Har varit lite dåligt med uppdatering på sista tiden men som ni sett så har jag haft fullt upp. Men nu ska det bli ändring på den fronten. Jag utövar ett flerfrontskrig. Lärde mig inget av Tyskarna. Här är ställningen i tävlingen:

Pappa 6p
Ingrid 5p
Petrus 5p
Jimmy 5p
Ellinor 5p
Jesper 2p
Adrian 2p
Johan 0p
Linus H 0p

Pappa
visar just nu att 30 års tippande satt sina spår. Rutin, fingertoppskänsla. Drar in en trea på gårdagens matcher är starkt, mycket starkt. Johan är den enda som lyckats med konststycket att tippa HELT fel på sex raka matcher. Stort! Ett gäng på 5 poäng. Det är jämt, kommer bli ruggigt jämt. Många, många matcher kvar så det är bara lägga ett tips. Vi har en ny tävlande, det är min käre vän Linus H som precis blivit pappa, den bästa pappa man kan tänka sig. Lykke. Borås. Tack för dina ord Linus, det var fint. Uppskattar all typ av beröm, det gör att det är värt några timmar framför datorn. Lykke till (njaa.. haha) säger jag i tävlingsledningen.

Det är bråttom nu för er som tänkt tippa dagens matcher. Endast 20 minuter till spelstopp. Idag ska jag lämna in en lången, har fått hjälp från oväntat håll. Får se om det går vägen.

Efter gårdagens bravader är jag helt färdig i både kropp och knopp. Men jag sitter och skriver på en liten sammanfattning av gårdagen. Den kommer inom kort. Håll utkik här så får ni en rolig läsning.

Idag har jag träning med grabbarna. Därför fick jag ställa in min tilltänkta Södertäljeresa. Men det går väl som vanligt, har slutat hoppas. Men snälla, gör oss stolta!

Det är när det går bra som du tror att du är kung. När det går bra är allt lätt, folk runtomkring ställer upp. Folk vill vara med dig för att det går bra. När det är som tyngst, när man är där nere. Det är då ens vänskap sätts på prov. Du kan vara ytlig, sur, inte se din vän. Men då vet du, han tar ingen kula.

Er,
Jimmy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0