Smått och gott.

Satan, slumrade till. Satt och skrev och så somande jag. Jaja, får ta nya tag. Så svårt att skriva nyvaken. Hjärnan är liksom inte varm. Det är för mig som att värma upp inför en träning eller match. Hjärnan måste komma igång, få arbeta sig uppåt. Sakta men säkert bli redo för att kliva in och kämpa. Nu är den en klump igen...Kämpa!

Ställningen i tävlingen:

Pappa 10p
Petrus 10p
Ellinor 9p
Ingrid 9p
Jimmy 8p
Jesper 6p
Adrian 3p
Johan 3p
Linus H 2p
Louise 1p

Tror att vi inom de närmaste dagarna kan komma att se en mer "utdragen" tabell. Johan har fått upp farten nu. Kan bli farlig. Att Ingrid har 9 p på att enbart tippa på landet som ligger nämast Sverige är stort.

Nu ska jag iväg på en kort träning med laget. De som ännu inte sprungit 3000 m ska göra det. Väl hemma sen får ni mer av mig. Fotboll, arbetsintervju och sen ännu mer träning. Bra dag!

So long folks.

Om det är du och jag mot världen, vad gör världen för motstånd?

Tankesmedjan,
Jimmu





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Min tes är att, eftersom inte Sverige är med då måste det lag som ligger närmast Sverige vinna :D

Fast ett par avsteg har jag gjort! Men som din syster Ellinor sa, åker man över Nordpolen så kan det ju bli närmre, hahaha!

Det är iaf superkul att vara med och tippa och nu när Louise klev in så är vi ju två "vanliga" människor bland alla "nördar", eller? ..hihihi ;)

2010-06-23 @ 12:43:19
Postat av: Petrus

Slovenien-England 2

USA-Algeriet 1

Ghana-Tyskland 2

Australien-Serbien 2

2010-06-23 @ 13:10:28
Postat av: Johan

Slovenien-England 2

Algeriet-USA 1

Ghana-Tyskland 2

Australien-Serbien 2

2010-06-23 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0