Skön dag.

Har haft en skön dag. Även fast den inte blev så lugn som jag tänkt mig. Den blev bra. Skickade säkert 20 mejl, fixade lite med hockeyn (kan inte hålla mig borta) och plockade undan lite. Städa är väl att ta i. Det enda jag egentligen hade i kalendern glömde jag, att gå till apoteket.

Kollar på Japan-Paraguay. Snart straffar. Hade ett kryss, såg den komma. Två lag som tar ut varandra. Rätt dålig match dock. Tror dock att Japan nyper det här. Hoppas. Nu handlar det om psyke, den som vågar vinna. Tänka positivt, måla upp en bild i huvudet hur bollen går i mål. Inte hur man missar.

Danne kommer snart. Vi ska rigga VM studio ute i solen och titta på en fantastisk match i Spanien-Portugal, dricka folköl och njuta av sommaren. Länge sen vi sågs nu, Danne och jag. Ska bli kul!

Inlägget om stress kommer vid läggdags. Eller min syn på vad stress är och hur jag lärt mig att hantera den. För er som är intresserade och kanske bli lite inspirerade.

Nu fixar vi lite mat va?


Underbart! Nästa vecka.

Spännande, spännande, spännande,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0