Sebastian Pålsson och sorgen.

Hur mycket jag än försöker kan jag inte sluta tänka på dig, sluta tänka på din familj, sluta tänka på vissa av dina vänner. Alla minnen finns kvar, de kommer jag alltid bära med mig.

När vi åkte till Great Skate, när vi skulle jobba ihop, när vi tog moppekort tillsammans, alla raster i skolan, alla lektioner, alla träningar, matcher. Uppvärmningarna, dina kommentarer. Det är många som tänker på dig nu Seb, många som ser dig framför sig. Hur du alltid log, alltid värmde rummet du var i. Hur du förgyllde mångas tid. Hur du försökte övertala mig att börja i bällstaberg:) Med facit i hand, skulle jag nu aldrig tveka.

Du var skön pålle, en riktigt jävla skön kille. Jag har alltid alltid gillat dig och jag tror det var ömsesidigt, hoppas. När du skulle lag min iPod;) har dom datorer där du är hoppas jag att du läser vad vi skriver om dig och förstår att du var älskad av så många! Jag har fortfarande klubborna du gav mig kvar, jag ska alltid ha dom med mig. Och mina tankar om dig Sebbe! Vi ses mannen, so long. Ta en bira med han där uppe, gör ett par kassar och lova att du har bra stuk! <3

Jag tänker på dig Jonas, på dig Adam, på dig Niklas och på er andra som kände honom!

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Väldigt fint skrivet Jimmy. Livet är inte rättvist. Men bär alla minnen inom dig, att minnas är fint fast allt är orättvist och sorgligt. Hör av dig om behöver prata. Kram Tiffany

2010-06-08 @ 18:12:28
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Postat av: Nagild

Du skriver bra, Jimmy. Keep it up!!



N

2010-06-10 @ 15:00:12
URL: http://Nagild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0