Påminnelse.

För er som tänkt delta i min tävling, nu är det snabba ryck. Är inte kommentaren publicerad senast 13.20 är den inte giltig. Vem vill vinna en platta öl den 11 juli, gratis?

Fick nyss en kommentar på facebook av Albin, en riktigt skön kille, en vän! Han tyckte bloggen var grym, vet ni hur mycket sådant värmer att höra? Jag kan leva en hel dag på att få höra något snällt. Tänk på det folk, säg snälla saker om varandra. Ta hand om varandra. Innan det är försent, innan någon tröttnat. Ge varandra komplimanger. Kritik ska också finnas, men då ska den vara konstruktiv.

Som min vän Sophie sa: "Mår man inte bra på insidan spelar det ingen roll hur mycket man försöker visa utåt att man mår bra. "

Och vem är det som ska se till att du mår bra? Jo du själv, och dina nära och kära.

Du trodde man kunde fly kärleken, men det kan jag berätta, det kan man inte. Utan kärlek blir det du som kommer få fly till sist. Men det har jag väl sagt förut? Det tål att upprepas gott folk, att upprepas gott folk. Lär er, lär er det för livet. Man kan leva på kärlek, man kan inte enbart leva på pengar.

Bloggkungen,

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0