Nu ska det vilas, det är jag fan värd?

Nu har vi slagit i sista spiken buren för idag. Börjar verkligen hända något på den där buren. Kvällen kommer spenderas i vågrätt läge alternativt i en stol, ute, med fotboll på tv.

Ska ät pizza, ta en lättöl, spela Xbox med Jesper(syrrans kille) och bara mysa hela kvällen. Har några saker att ordna först men inga större grejjer. Ladda batterier ska göras efter dessa tre dagars slit. Men det var det värt, för nu mår man toppen och känner att vilan är förtjänad. Tänk på det.

Argentina gjorde sitt, men Messi inget mål. Higuain är kung, så där. Tack! Men nu ska Nigeria tydligen strula. 1-1 och en man kort. Ajajaj, ska snart lägga ner tippningen, eller få hjälp av någon här?

Hunnit med att skicka över min bokinledning till en vän, han tyckte den var sjukt bra. Samme vän kommer strax hit på en fika och lite fotboll. Livet leker, inte sant? Och om det inte gör det vännen, misströsta inte. Du är inte ensam. Jag tog mig upp ur källaren, det kan du också göra! Finner ni motivation här är jag så glad så glad att ni anar inte. Kan inte säga det nog många gånger, tack för allt stöd jag fått av alla. Och alla kommentarer om bloggen och dess innehål. Kanon.

Vi gör som igår, jag slänger upp ett inlägg lite senare innehållandes bilder på dagen och det utlovade "lite mer tänkvärda" delen av mitt huvud, mitt huvud som är jimmya.blogg.se. Även ett godnattinlägg och ställningen för tipset kommer senare. Så håll till godo folk.

Adrian och jag har styrt upp allt för lördagen nu, förhoppningsvis. Nu kör vi grabbar, viktigt det här. Vill inte åka hem med någon svans mellan benen.

Nu ska jag koka kaffe, hej på er.

Det är bättre att göra få saker bra än att göra många saker mindre bra. Ta på er så mycket som ni känner att ni orkar. Annars kroknar ni innan det är klart=ångest. Något jag lärt mig på senare tid.

Är du säker på att du har ett bra liv? Vem bestämmer om ditt liv är bra? Du.

Jag bloggar för mig själv, till er, när jag vill, hur mycket jag vill,
Jimmy




Kommentarer
Postat av: Ingrid

På väg hem från Sandviken i nya bilen, Ola kör med farthållaten i, Amanda o Ellinor poppar nyinköpt CD och jag har läst din blogg :) Du har verkligen flyt i ditt skrivande nu, kul och tänkvärda tankar!

2010-06-17 @ 21:05:17
Postat av: Ingrid

Tyskland-Serbien = 1

Slovenien-USA = 1

England-Algeriet = 1

2010-06-17 @ 22:49:02
Postat av: Ola

Tyskland-Serbien = 1

Slovenien-USA = x

England-Algeriet = 1

2010-06-17 @ 22:49:57
Postat av: Ellinor och Jesper

Nu ska vi tippa här då, både jag och Jesper.

Jesper tippar 1 2 1.

Jag tippar 1 1 1.



God natt käääraste broder! :) <3

2010-06-17 @ 22:52:58
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0