Nu ökar vi bara.

Känner mig tillfredställd, pigg. Fast jag gjort så mycket idag ändå. Har till och med hunnit med att skissa på en inledning på boken. Känns som allt jag gör blir rätt just nu. Låt det alltid vara så. Men tänk på att man måste jobba hårt för att det ska förbli så. Inte falla in i gamla synder. Tänk, tänk.

Nu gör Spanien 1-0. Kanon. Har inte hunnit kolla överdrivet mycket då vi byggt som galna senaste timmen. Nu ska jag dock ikläda mig rollen som Jimmy "Tichonov" Anderström. Bygget går framåt helt klart. Det kommer bli en bra bur, en sne bur. Den kommer att få heta "villevillekulla" och kaninen kommer att heta Zlatko. Älskar mångkultur.

Tack Amanda, jag älskar dig också. Så himla fint att du insett vad som är viktigt här i livet:) Tar du hand om mig kommer jag alltid att ta hand om dig. Blod är tjockare än vatten.

Efter träningen med mina juveler är det så dags för upp till bevis, Hammarby. Vinner vi inte idag, och jag säger vi för jag är en del av färgerna (mer än du Borgkvist), så är det definitivt tack och god natt.

Ser ut som att alla kommer ha alla rätt efter första matchen. Kan bli en härligt hård fight det här! Även mina 9 ggr pengarna kan sitta till 50 spänn. Snälla Bajen, kan ni göra mig ännu gladare? Snälla Judas Eguren, du kan i alla fall ställa en promille tillrätta...

Edit; Vafan Schweiz leder ju, idiot Jesper (skoja) ropade bara. "1-0" och eftersom Spanien är hemmalag så tog jag det för givet. FAN!

Bilderna kommer ikväll som utlovat samt lite annat smått och gott, håll till godo mina kära läsare.

Hockey, folk, hockey. Underbara, härliga, aggresiva hockey. Fotboll, härliga fotboll. Underbara, lätta, strategiska fotboll. Sporten påverkar, sporten förenar. Älska sporten som den är. Försök inte göra den till något annat människor.


Ikväll är jag supportern,

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0